poniedziałek, 11 kwietnia 2011

czekoladowo mi

w czwartek przyszedł pan listonosz, ale mnie nie zastał. przekazał zawiniątko mojej sąsiadce. a ja je wczoraj otrzymałam.
mój ukochany, kilka dni temu powiedział mi, że wysłał coś do mnie i mam oczekiwać paczki. 
no i tak czekałam i czekałam, i czekałam. no i jest. przyszło.
takie coś zawinięte w folię bąbelkową (idealną do filcowania na mokro). rozwijam to... a tu czekolady... ale to jakie...
z wanilią i mlekiem
z imbirem
z ziarnami kakaowca
i jakąś papryczką pe ... coś tam


nie mogłam się powstrzymać i wczoraj już spróbowałam, tą z ziarnami... mmmm... pychotka ręcznie tworzona przez 'manufakturę czekolady'


tak się zapomniałam i rozkoszowałam tą czekoladą, że się rozleniwiłam i nic nie zrobiłam twórczego; prócz umycia okien i wycieczki do Kreaterii.
postanawiam się poprawić.
miłego wieczorka
(z czekoladą;)

1 komentarz:

  1. Kasiu życzę Ci twórczej pracy wraz z degustacją dalszych tabliczek smakowitej czekolady.

    OdpowiedzUsuń