niedziela, 1 września 2013

zakupy

dostałam katalog, bo wiadomo wszyscy teraz czekają. w skrzynce czekały 3 egzemplarze... ale, że aż tak mnie lubią to nie wiedziałam.


wczoraj byłam w ikei. i okazało się, że można wyjść z tego sklepu tylko z artykułami, które miało się kupić.

co do katalogu. jak dla mnie szału nie ma. jest kilka rzeczy fajnych. pozycją nr 1 jest fotel.

...

ściskam. 
jutro początek roku szkolnego. myślałam, że nie będą mnie dotyczyć takie uroczystości aż do wysłania potomstwa do szkoły. a jednak. firmy zajmujące się obsługą oświaty od jutra działają na najwyższych obrotach.

1 komentarz:

  1. no właśnie - jak przeglądałam ten nowy katalog to że tak się wyrażę.. dupy mi nie urwał :P a co roku jak przeglądałam świeżutkie katalogi to nie mogłam oczu oderwać od tych wszystkich fajnych pomysłów, projektów itp.. a teraz nic ciekawego o.O

    OdpowiedzUsuń